loading...
.::مرجع کتابخانه الکترونیکی::.
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 754 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (1)

ارضاء شدن همزمان

خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌ و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد.

Admin بازدید : 850 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

در رابطه جنسی دهانی اعضای دهان و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارد 

رابطه جنسی دهانی


رابطه جنسی دهانی یکی از مراحل مهم پیش نوازش مرد برای زن است. معمولا مردان ابایی از رابطه جنسی دهانی ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند. همچنین زنان تمایل زیادی برای رابطه دهانی با شریک جنسی دارند و دوست دارند مرد برای ایشان این تحریک را انجام دهد.

Admin بازدید : 556 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

الکل باعث کاهش میل جنسی می شود 

خوراکی هایی که باعث اختلال در میل جنسی می شوند
برخی خوراکی ها می توانند روی میل جنسی افراد مختلف تاثیرات منفی بگذارند و نیروی جنسی آنان را مختل کنند.
همه ما هر روز خبرهایی را می شنویم که از تأثیر مواد غذایی مختلف بر سلامت جسمی و روحی می گویند، خبرهایی که به ما توصیه می کنند چه بخوریم تا زندگی سالم و عمری طولانی داشته باشیم و چه نخوریم که به بیماری های مختلف مبتلا نشویم. اما کمتر حرفی در مورد تأثیر مواد غذایی و خوراکی بر میل جنسی  زده می شود، این در حالی است که همه کارشناسان و خود ما از اهمیت نقش این غریزه در زندگی خودمان با خبر هستیم. به همین دلیل در این گزارش شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که موجب کاهش میل جنسی می شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفی دارند:

Admin بازدید : 487 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

اضطراب، افسردگی و هر گونه احساس منفی باعث می شود از رابطه جنسی لذت نبرید

شرایط یک رابطه جنسی خوب
جذاب تر کردن رابطه جنسی اغلب مستلزم خطر کردن است و صد البته پیش از اینکه خطر کنید باید مطمئن شوید که شرایط رو به راه است. هر کسی نیازهای جنسی متفاوتی دارد و بر آورده شدن این نیازها مستلزم داشتن تعاملات جنسی رضایت بخش، هیجان انگیز و توأم با کامیابی در طول زندگی است.

Admin بازدید : 548 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

خوراکی های ساده و در دسترس که میل به رابطه جنسی را افزایش می دهد‎

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی عاطفی یک زوج است، بخشی که به دلیل تابوها یا عرف های اجتماعی کمتر به آن پرداخته می شود. مسأله ای که باعث شده برخی از مشکلات این حوزه از جمله عدم تمایل جنسی سرپوشیده باقی بماند.

علی رغم وجود اعلام رسمی از گوشه و کنار خبر می رسد که یکی از شایع ترین مشکلات میان زوج ها عدم تمایل جنسی است. مشکلی که در بسیاری از موارد با راهکارهای ساده ای هم چون رعایت برخی اصول تغذیه رفع و رجوع می شود. به همین خاطر، در گزارش پیش رو شما را با خوراکی های ساده و در دسترس که میل شما به رابطه جنسی را افزایش می دهد آشنا می کنیم:

Admin بازدید : 806 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

برندهای گران و برتر لباس در دنیای مد!!


اگر دوست دارید که بهترین و گران ترین برندهایی را که در حال حاضر در بازار وجود دارند، بشناسید، با ما همراه باشید. ما در اینجا 10 تا از لوکس ترین برندهای لباس در جهان را به شما معرفی می کنیم.


اگر بگوییم پوشاک فقط برای رفع نیاز نیست بلکه در دنیای پیشرفته و مترقی، خود دغدغه و نگرانی محسوب می شود، سخنی به گزاف نگفته ایم. اکثر ما دوست داریم لباس هایی به تن کنیم که بهترین و مشهورترین طراحان جهان آنها را طراحی کرده اند، اما آیا قادریم مانند ستاره ها یا شیک پوش ترین هایی دنیای مد، هزینه های گزاف آنها را بپردازیم؟

Admin بازدید : 701 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

مطلبی مفید برای کوتاه قدها

مهم‌ترین نكته در استایل تمركز كردن روی چیزهایی است كه می‌توانید آنها را تغییر دهید. هر چند بیشتر مواقع ما آدم‌ها روی مسائلی در ظاهر خود تمركز می‌كنیم كه قابل تغییر نیستند؛ مثلا ویژگی‌های ظاهری ما مثل كوتاه قد بودن چیزی نیست كه بتوانیم تغییرش دهیم.

این نكته را بدانید اگر روی نكات قابل تغییر مانند استایل لباس پوشیدن زوم كنید، خیلی راحت قادر خواهید بود اشكالات ظاهری خود را پوشش دهید؛ مثلا خانم‌هایی كه از كوتاهی قد خود ناراحت هستند با رعایت چند نكته ساده در پوشش می‌توانند بلند قدتر به نظر برسند. این نكات را در همین مطلب بخوانید.

Admin بازدید : 694 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

9 توصیه سلامتی برای تابستان

فرارسیدن فصل تابستان و گرما ممکن است با شیوع مشکلات سلامتی بسیاری نظیر انواعی از ناراحتی‌های پوست و مو، گرمازدگی و یا آفتاب‌سوختگی همراه شود.

متخصصان سلامت و بهداشت عمومی همواره تاکید دارند که با توجه به ناراحتی‌های شایع در این فصل، تغییر در رژیم غذایی و رعایت برخی از نکات بهداشتی برای حفظ سلامت بدن ضروری است.

در مقاله جدیدی، این متخصصان به معرفی مفیدترین نکات و مهم ترین توصیه‌های بهداشتی مخصوص این فصل پرداخته‌اند که به شرح زیر است:

Admin بازدید : 998 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

جدیدترین مدل کتونی تابستانی اسپرت

خیلی از دختر و پسرهای جوان کتونی پوش های کامل هستند یعنی فرقی نمی کند که بهار باشد یا زمستان کفش انتخابی آنها اسپرت و راحتی است. به همین منظور نمونه هایی از جدیدترین مدل های کفش کتونی تابستانی را برای شما گردآوری کرده ایم.

Admin بازدید : 709 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

 

  آکواریوم دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان است

 آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان است. حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را مشاهده کنید.

این باغ وحش زیر آبی رویکرد تعاملی با اکولوژی و زندگی دریایی که شامل پنگوئن ها، کروکدیل ها، پیراناها، خرچنگ های عنکبوتی غول پیکر، موش های آبی، اسب های دریایی، عروس های دریایی و ... می شود را ارائه می دهد. فعالیت های دیگری شامل غواصی میان کوسه ها، تجربه غواصی با قفس، قایق سواری با کف شیشه ای و ... هم در این آکواریوم انجام می شود.+تصاویر در ادامه مطلب

 

Admin بازدید : 449 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

ذهن برای ذخیره سازی و به یادآوردن اطلاعات، فوق العاده است‎

ذهن برای ذخیره سازی و به یادآوردن اطلاعات، فوق العاده است و در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چگونه مطلبی را که می آموزید، به خاطر بسپارید.


ظرفیت ذهن برای ذخیره سازی و به یادآوردن اطلاعات، فوق العاده است و در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چگونه مطلبی را که می آموزید، به خاطر بسپارید:

Admin بازدید : 430 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

سوال :آیا حضور در نماز عید فطر بر هر مسلمانی واجب است ؟و طریقه خواندن نماز عید فطر را توضیح دهید.


پاسخ : این نماز در زمان حضور امام(علیه السلام) واجب است و باید به جماعت خوانده شود، ولی در زمان ما که امام(علیه السلام) غایب است مستحب می باشد و می توان آن را به جماعت یا فرادی خواند.


وقت نماز عید فطر از اوّل آفتاب است تا ظهر، ولی مستحبّ است نماز عید قربان را بعد از بلند شدن آفتاب بخواند و در عید فطر مستحبّ است بعد از بلند شدن آفتاب افطار کند و زکات فطره را بدهد و بعد نماز عید را بجا آورد.

Admin بازدید : 487 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

یکی از روشهای بزرگ کردن سینه انجام تمرینات ورزشی است

 

راههای بزرگ کردن سینه

برای بزرگ کردن سینه، روش های طبیعی می تواند موثر باشد اما نیاز به زمان، صبوری و تداوم در رویکردتان دارد. به هر حال روش های طبیعی برای بزرگ کردن سینه نمی تواند به آن دسته از زنانی که در اثر عوامل ارثی سینه های کوچکی دارند کمکی کند.

Admin بازدید : 535 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

اختلال در انزال سه نوع شایع دارد که انزال زودرس، انزال دیررس و عدم انزال را شامل می‌شود‎

اختلالات جنسی شایع در مردان را می‌توان به سه دسته بزرگ تقسیم کرد: اختلال در میل جنسی، اختلال در نعوظ و اختلال در انزال. اختلال در انزال سه نوع شایع دارد که انزال زودرس، انزال دیررس و عدم انزال را شامل می‌شود. این هفته به موضوع انزال زودرس که شایع‌ترین اختلال جنسی در مردان است، می‌پردازیم.

Admin بازدید : 437 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

تفاوت با جنس مخالف در رابطه جنسی مثل سفر به یک جزیره ناشناخته، جذاب و اسرارآمیز است‎

 

همیشه هم برای زنان و هم برای مردان، تفاوت با جنس مخالفشان در رابطه جنسی مثل سفر به یک جزیره ناشناخته، هم جذاب و هم اسرارآمیز بوده است. احتمالا اولین چیزی که نوجوانان در این مورد می فهمند و آن را برای دوستانشان تعریف می کنند، همان تفاوت معروف چشمی بودن مردان و گوشی بودن زنان است. البته آن ها به جای لغت ممنوعه تحری، معمولا اصطلاح هیای عاشق شدن مردان با چشم و عاشق شدن زنان با گوش را به کار می برند.

البته الان اوضاع فرق کرده است. با گسترش تکنولوژی های ارتباطی، اغلب نوجوانان تفاوت های جنسیتی بیشتری را می دانند. البته همین تکنولوژی های ارتباطی باعث شده متن های غیرعلمی جایگزین خرافه های قدیمی در مورد زن و مرد شوند. در این مطلب چند تفاوت مهم و مبتنی بر یافته های علمی را برمی شمریم. تفاوت هایی که دانستنشان از بروز بسیاری از مشکلات زیر رختخواب همسران، مخصوصا همسران جوان پیشگیری می کند.

قبل از این که تفاوت های جنسی در رابطه جنسی را بگوییم، بد نیست مراحلی را که زنان و مردان در یک رابطه جنسی تجربه می کنند بدانیم. چرخه واکنش های جنسی مرد و زن را می توان به چهار مرحله تقسیم کرد: تحریک، برانگیختگی جنسی، اوج لذت جنسی (ارگاسم) و مرحله آرامش.

Admin بازدید : 421 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

 

اعتیاد به خودارضایی در پسران آسیب های زیادی از نظر جنسی به فرد وارد می‌سازد 

مضرات خود ارضایی پسران


یکی از عوارض خود ارضایی پسران این است که پس از مدتی دچار بی اختیاری در ادرار و انزال می شوند. از عوارض خود ارضایی پسران می توان به بی حوصلگی، عدم تمرکز، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی اشاره کرد. یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است.

Admin بازدید : 390 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

درد در هر بخشی از آلت تناسلی می‌تواند موضوعی جدی باشد و هرگز نباید نادیده گرفته شود

بیشتر مردان درباره درد در ناحیه تناسلی شان صحبت نمی‌کنند. درد در هر بخشی از آلت تناسلی می‌تواند موضوعی جدی باشد و هرگز نباید نادیده گرفته شود.

Admin بازدید : 343 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

داشتن حالت تهوع  در بارداری، بخصوص در سه ماه اول رایج است

در طول دوران بارداری برخی از علائم قابل تامل است و شما می توانید تا ویزیت بعدی صبر کنید و شاید اتفاق خاصی نیافتد اما در مقابل آن علائمی هم وجود دارد که خطر جدی برای بارداری شما بشمار می رود و باید بصورت اورژانسی دکتر خود را از شرایط خود با خیر سازید.

Admin بازدید : 361 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

 

رابطه جنسی و زناشویی یکی از ارکان های مهم هر زندگی مشترک است

رابطه جنسی و زناشویی یکی از ارکان های مهم هر زندگی مشترک است. بهتر است بدانید که بغل کردن فواید بسیاری برای زندگی زناشویی و رابطه جنسی تان دارد.

Admin بازدید : 367 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

 

در عشقتان تعادل ایجاد کنید

توصیه‌های متخصصین درمورد بهترین راه‌های ایجاد پیوندی عمیق‌تر با همسرتان، کنار آمدن با مشکلات و مستحکم نگه داشتن رابطه زناشویی‌تان برای سالیان سال.

هر ازدواج مشکلات خاص خودش را دارد که هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد. چیزی که مهم است این است که یاد بگیرید با آرامش از آنها گذر کنید – قبل از اینکه مشکلات، رابطه‌تان را تحت‌تاثیر قرار دهند.

در هر نقطه از بزرگراه ازدواج که باشید، این بزرگراه چند قانون ساده و اساسی دارد. عمل کردن به این قوانین همیشه آسان نیست ولی خیلی مهم است. اگر این قوانین را رعایت کنید، ازدواجتان را قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهید کرد و همه امور زندگی زناشویی مثل تفریح، رابطه‌جنسی، اعتماد و محبت صدچندان به شما لذت خواهد داد.

Admin بازدید : 335 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان کمک بسزایی به حفظ سلامت جسمی می کند

حدود 18 ساعت روزه داری آن هم در فصل گرما، بسیاری از افراد را با مشکلاتی مانند ضعف، بی حالی یا گرسنگی و تشنگی شدید روبرو می کند درحالیکه با یک برنامه ریزی صحیح می توان تا حدود زیادی از این مشکلات کاست.
بسیاری از مردم با تغییر الگوی غذایی در ماه مبارک رمضان دچار اختلالاتی مانند نفخ، ضعف و حتی عصبانیت و پرخاشگری می شوند؛ این در حالی است که یکی از اهداف متعالی روزه داری در کنار فضایل معنوی ، حفظ و ارتقای سلامت بدن است.

 

تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان ، کمک بسزایی به حفظ و ارتقای سلامت جسمی می کند و مردم با پیروی از الگوی تغذیه ای صحیح می توانند به شاخص های سلامتی مانند افزایش سوخت و سوز چربی و کمک به کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن و حتی بهبود سلامت روان و آرامش روحی دست یابند.

 

خوردن سحری در روزه داری یکی از شاخص های سلامتی است که می تواند به روزه داری سالم تر و بهتر کمک زیادی کند اما بسیاری از مردم نمی دانند که بهترین غذا برای سحری چیست و چه نوع غذایی در سحری بخورند که کمتر تشنه و گرسنه شوند و بتوانند حدود 18 ساعت روزه داری را تاب بیاورند؛ضمن اینکه برخی روزه داران، بدون خوردن سحری، روزه می گیرند.

Admin بازدید : 304 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

 

بلوغ دوره یا سنی است که در آن فرد به رسش جنسی می رسد

نوجوانی دوره ای از رشد است که با بلوغ آغاز می شود و با شروع دوره بزرگسالی خاتمه می یابد. نوجوانی را می توان مرحله گذر از کودکی به بزرگسالی توصیف کرد. این دوره به پلی بین کودکی و بزرگسالی تشبیه شده است و فرد برای یافتن جایگاه خود به عنوان بزرگسال رشدیافته، ناگزیر از عبور از آن است. نوجوانی دوره ای است که طی آن روابط فرد با هم سالان تعمیق می یابد؛ استقلالش در تصمیم گیری رشد می کند و در جریان مشغله های فکری و تعلقات اجتماعی قرار می گیرد. نوجوانی دوره کاوش و انتخاب است؛ همچنین دوره آشوب و استرس و تعارضات روانی.

مولفه های هویت یابی در این دوره شکل می گیرد. بهترین توصیف از نوجوانی، فرایند پیشرفت است که مشخصه بارز آن افزایش توانایی تسلط بر چالش های پیچیده تکالیف تحصیلی، بین فردی و در عین جستجوی استعدادها، هویت های اجتماعی و علایق جدید است.

Admin بازدید : 440 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

در زنان، حدود ۲۹‌درصد از مرگ‌ها به‌خاطر بیماری قلبی رخ می‌دهد

 از آنجا که هیچ تضمینی برای افزایش طول عمر وجود ندارد، تحقیقات زیادی در پی آن هستند که بتوانند داشتن عمر طولانی و توام با سلامت را امکان‌پذیر کنند. برای کمک به افزایش سلامت خانم‌ها، در این مطلب به پنج نوع بیماری پرداخته‌ایم که جزء نگرانی‌های بزرگ خانم‌ها محسوب می‌شوند؛ بیماری قلبی، سرطان سینه، پوکی استخوان، افسردگی و بیماری خودایمنی.

دکتر سارالین مارک معتقد است که زنان باید در فواصل زمانی مشخص  با پزشک‌شان ملاقات کنند تا بتوانند سابقه خانوادگی بیماری خود را شناسایی کنند، درباره این بیماری‌ها اطلاعات کافی داشته و به بدن خود توجه داشته باشند. دکتر مارک، مشاور ارشد پزشکی سازمان سلامت زنان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی در این رابطه می‌گوید: «شما باید بدانید چه چیزی حال‌تان را خوب می‌کند و چه وقت خوب نیستید. فهمیدن حالت‌های بدن کلید سلامت شماست.» اگر خانم هستید و می‌خواهید بیشتر عمر کنید، این مطلب مخصوص شماست.

Admin بازدید : 327 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

استفاده از دستمال آشپزخانه و کیسه پلاستیک، از رایج ترین روش نگهداری کاهو است

چند روز پس از خرید، سبزی ها پلاسیده می‌شود. اما آیا می توان سبزی را بیشتر از یک هفته نگه داشت؟ در این مطلب نگاهی می اندازیم به روش نگه‌ داشتن سبزی‌ خوردن.

Admin بازدید : 358 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

شما به راحتی می توانید کفش های کتانی کثیف تان را بشویید

جای تعجب نیست که همه ما چند چیز را به عنوان اشیای کثیف و بد بو به حساب می آوریم مانند یک جفت کفش ورزشی کهنه و قدیمی. پاهایتان به مدت طولانی و گاه ساعتها در یک فضای بسته باقی می مانند در حالی که شما همچنان به فعالیت خود ادامه می دهید، هیچ منفذی هم برای خروج عرق و بو وجود ندارد در نتیجه همه آنها جذب کفش می شوند.

برای جایگزینی این بو با یک رایحه خوب در کفش کتانی تان شما نیاز به شستن آنها دارید. یک پارچه نرم و مقدار کمی مایع شوینده جانی تازه به آنها ببخشد اما کفش های کتانی خاکی مستلزم شستشوی کامل در لباسشویی هستند.

Admin بازدید : 536 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

با روش های متفاوت از شر حشرات موذی خلاص شوید

 چگونه می توان با حشرات مبارزه کرد؟ چگونه از شر پشه ها رها شویم؟ کم کم به فصل تابستان و گرما نزدیک می شویم و موضوعی که مجددا باید با آن دست و پنجه نرم کنیم، حضور پشه ها، مگس ها و به صورت کلی حشرات مزاحم است.

 خیلی راحت از درب ها و پنجره ها وارد خانه شده و به نظر می رسد قصد ترک خانه را هم ندارند یا راه را گم کرده اند و آنجاست که مزاحمتشان برای ما آغاز می شود. برای رهایی از دست مزاحمت های این موجودات با ما همراه باشید.

Admin بازدید : 340 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

پیاده روی های روزانه تان را متنوع کنید

ماه هاست که پیاده روی می کنید، اما حتی یک گرم هم از وزنتان کم نشده است؟ احساس می کنید این قدم زدن های روزانه بی فایده است و نمی تواند شما را به وزن دلخواهتان برساند؟ نگران نباشید چون اصلا تنها نیستید! اگرچه مطالعات نشان داده است که با دویدن، راحت تر و سریع تر می توانید وزن کم کنید، ولی معنایش این نیست که پیاده روی به هیچ دردی نخورد. با این وجود بعضی ها عادت دارند که روزانه سه، چهار کیلومتر پیاده روی کنند، اما ترازو هیچ تغییری در وزنشان نشان نمی دهد. چطور چنین چیزی ممکن است؟ آیا راهی وجود دارد که این مشکل را رفع کرد و با همین پیاده روی سالم، لاغر شد؟

Admin بازدید : 383 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

قدیمی ترین تخته نرد در شهر سوخته سیستان و بلوچستان پیدا شده است 

تخته نرد

بازی تخته نرد یکی از سرگرمی های کهن ایرانی ها و مردم خاورمیانه از حدود 2000 سال پیش تاکنون بوده است که ریشه آن به هندوستان باز می گردد. در بازی تخته نرد باید مهره های خود را در یک گوشه جمع کنید و هرچه زودتر آنها را از بازی خارج کنید.

Admin بازدید : 399 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

احکام نزدیکی در ماه رمضان

 

 آیا نزدیکی با همسر در ماه مبارک رمضان حرام است؟
جنب شدن به صورت عمدی، چه به واسطه نزدیکی با همسر، ملاعبه‌ی با او و یا هر طریقی دیگری (مثل: استمناء، جنب شدن به واسطه نگاه به عکس یا فیلم و ...)، مانند نوشیدن آب یا خوردن خوراکی مبطل روزه است.

Admin بازدید : 422 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دوستان کنکور امسال یعنی 1395 برداشته شد و لغو شد

منتظر خبر های تکمیلی در سایت تی بوکز باشد

Admin بازدید : 372 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

آیا می‌دانید وجه مشترک شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، دل، نپستر و فیس‌بوک چیست؟ غیر از این که این شرکت‌ها در ربع قرن گذشته جزء شرکت‌هایی بوده‌اند که تغییر و تحولات عظیمی را در بازار به وجود آورده‌اند، تمامی آن‌ها توسط دانشجویان دانشگاه تاسیس شده‌اند. قطعاً همه نمی‌توانند مارک زاکربرگ باشند، اما به طور حتم امکان راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک در دانشگاه وجود دارد. شغل‌های زیادی وجود دارند که بدون سرمایه‌گذاری یا با سرمایه‌‌گذاری اندکی راه‌اندازی می‌شوند و نیاز به فضای اداری هم ندارند. کارآفرینی در دانشگاه علاوه بر ایجاد ارتباط‌های باارزش، تولید درآمد کرده و به دانشجو کمک می‌کند تا از پس شهریه، خورد و خوراک و کتاب‌های درسی گرانقیمت بربیاید.

 

Admin بازدید : 382 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

هر صبحی که از خواب بیدار می‌شویم میتواند نقطه عطفی باشد برای رسیدن به موفقیت به شرط آنکه خوشبختی و شادکامی را بخواهیم و برایش بجنگیم. پس از یک روز فعلایت و تلاش سعی کنید این سوالات را از خودتان بپرسید. اینکار به شما کمک می‌کند فردی بهتر و موفق‌تر شوید.

Admin بازدید : 416 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

وقتی جوان‌تر بودم، وقتی اوضاع خوب و آنطور که دوست داشتم پیش نمی‌رفت واقعاً نمی‌توانستم درسی از آن بگیرم. نمی‌توانستم به تصویر بزرگ نگاه کنم و بتوانم از پیشامدهای بدی که برایم اتفاق افتاده درس بگیرم.

 

اما، هر بار که اوضاع زندگی آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود، می‌توانید چیزهایی زیادی از آن یاد بگیرید.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانیم بکنیم این است که وقتی اوضاع طبق برنامه‌های ما پیش نمی‌رود، به همه ماجراهایی که اتفاق افتاده خوب فکر کنیم و تا جاییکه می‌تونیم از همه تجربیاتمان درس بگیریم و خودمان را برای موفقیت در آینده آماده کنیم.

Admin بازدید : 383 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عادت‌های کوچکی که زندگی شما را تغییر خواهد داد!

چه کارهایی وجود دارند که میتوانید با روزی 5 دقیقه انجام دادنشان زندگی خود را تغییر دهید؟

اگر به افراد موفقی که هر روز ساعت ۴ صبح برای مدیتیشن، عبادت، پیاده‌روی، مطالعه رمان و غیره از خواب بیدار می‌شوند حسادت می‌کنید، شاید بهتر باشد با ادامه‌ی این مقاله همراه باشید.

نیازی نیست که حتما ۳ ساعت مفرح در اول روز داشته باشید تا روز خوبی برایتان رقم بخورد؛ در واقع بسیاری از عاداتی که باعث می‌شوند تا روز خوب و پر بازدهی داشته باشید، فقط حدود ۵ دقیقه زمان شما را می‌گیرند. برخی از این عادات در مطلبی که در وبسایت Quora‌ با عنوان «در عرض ۵ دقیقه در صبح چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم تا روز بهتری داشته باشیم»، آورده شده است.

در ادامه به برخی از این عادات صبحگاهی که می‌توانند به شما کمک کنند تا روز بهتری داشته باشید، اشاره می‌کنیم.

Admin بازدید : 471 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

 

اگر احتلام هر روز و يا هر دو روز يكبار اتفاق بيفتد غير طبيعي است

 

احتلام (خروج مایع منی در خواب)

احتلام از انواع انزال است و عبارت است از خارج شدن منی از انسان در هنگام خواب.  اگر احتلام یا خروج مایع منی در خواب هر چهار روز يكبار براي شما پيش مي ‏آيد مساله‏ اي كاملا طبيعي است و جاي نگراني ندارد اما اگر احتلام هر روز و يا هر دو روز يكبار اتفاق بيفتد غير طبيعي است.
Admin بازدید : 516 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

 

عارضه انزال زودرس ممکن است آسیب هایی به رابطه زناشویی وارد می کند

 

انزال زودرس و روشهای جلوگیری از انزال زودرس
مردانی که دچار اختلال انزال زودرس هستند از چه روش هایی باید کمک بگیرند تا بتوانند با آن مقابله کنند، عارضه انزال زودرس چه آسیب هایی به رابطه زناشویی وارد می کند متخصصین ارولوژی در این زمینه چه می گویند؟

 

اختلافات فراوان در تعریف انزال زودرس در طول چند دهه گذشته باعث تفاوت های آماری زیادی در میزان شیوع و تاثیرات درمانی انزال زودرس شده است. علاوه بر آن، این آمارها با تغییر گروه هدف مورد مطالعه نیز دستخوش تغییر می شود.

Admin بازدید : 2619 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (4)

و بَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُون.

و شكيبايان را بشارت ده. كسانى كه چون مصيبتى به آنها رسيد گفتند: ما از آن خدا هستيم و به او باز میگرديم. صلوات و رحمت پروردگارشان بر آنان باد، كه هدايت يافتگانند.

 



محمد جوشنی رو شاید خیلی ها نشناسند ، ولی ادمین نودهشتیا رو چرا !


پسر جوون و پر از ایده ای که سالها پیش کلنگ تاسیس اولین کتابخونه مجازی با این ابعاد رو زد و بالغ بر شش ساله که در این زمینه فعالیت میکنه .

امروز سوم بهمن ماه ، سیزده روزه که ادمین دیگه بین ما نیست. سیزده روز طول کشید تا بتونیم دکمه های کیبورد رو به بازی بگیریم و این کلمات پر از درد رو تایپ کنیم. سیزده غروب دلتنگی بی حضور پر از امید ، پر از زندگی ، پر از پشتکار و پر از خلاقیت ادمین گذشته.


محمد جوشنی به گردن خیلی ها حق داره ، خیلی ها که برای اولین بار جسارت قلم به دست گرفتن رو پیدا کردن و این روزها در بازار تالیف اسمشون زبون به زبون میچرخه ، خیلی ها که برای اولین بار در این فضا دیده شدند ، خوانده شدند و به بار نشستند ، خیلی ها که از سر دیوار های بلند تنهایی و غربت پر کشیدند و اینجا ساکن همیشگی شدند . خیلی ها که به قصد پر کردن اوقات فراغتشون برای اولین بار عضو شدند و حالا سالهاست که سایت مامن تنهایی ها و ناراحتی هاشونه ..



محمدی که نسبت بهش بی انصافی شد و همیشه گذشت و اهمیت نداد. که برخلاف تمام مشکلات کوتاه نیومد و دست از کار نکشید ... به خاطر رسالتی که روی دوش خودش احساس میکرد.



اون رسالت حالا روی دوش همه ی ماست. همه ی ما که توی روزهای خوشی کنارش بودیم و حالا باید امانت دار میراثی باشیم که به یادگار گذاشته.




دست ایشون از دنیا کوتاهه. از همین جا خواهش میکنم از همه ی کسانی که به هر دلیلی از محمد دلخوری داشتند که حلالش کنند. که هر کسی که بشناسدش میدونه این پسر چقدر با محبت و دل نازک بود ، و تمام جدیت و دیسیپلینی که توی این فضا داشت به خاطر مسئولیتی بود که به عهده داشت.



اداره ی سایت بعد از ایشون دست برادرشونه. با امید به هر روز پربارتر شدن و به اوج رسیدن نتیجه ی شش سال زحمت شبانه روزی محمد جوشنی.

ادامه مطلب+ توضیحات بیشتر

Admin بازدید : 964 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود ایبوک ناب نسخه 4 بهمن ماه94

اندروید و جاوا

توضیحاتـــ:
بعد از مدتــها انتظار در ایــن پـــست از ســایــت، نسخه ی4 ( بهــمن مـــاه 1394) (آخرین نسخــه)کــتابــ الکترونیــــکی ایــبوکـــ نــابـــ کــه جالب ترین وپـــرمحتواترین کتاب الکترونیکی موبایل در سطح کشوراز همه لحاظ میباشـــد را گذاشتــــیم کــه شـــامل عنـــاوین زیر میبـــاشـــد :

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 933
  • بازدید ماه : 3,359
  • بازدید سال : 27,062
  • بازدید کلی : 1,042,315
  • کدهای اختصاصی
    قالب رزبلاگ