loading...
.::مرجع کتابخانه الکترونیکی::.
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 705 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود کتاب چگونه چاق شویم

| پی دی اف |

چگونه چاق شویم

 آیا همه چیزهای چاق کننده را مصرف می کنید تا وزنتان بالا ببرید ولی اتفاق جدیدی برایتان رخ نمی دهد !؟ و هنوز هم لاغر هستید !؟ خب بهتر است که ناامید نباشید . اضافه شدن وزن شما اصلا غیر ممکن نیست! اما به خاطر داشته باشید باید برای این کار هدفمند و با  انگیزه باشید و فقط به اضافه شدن چربی بدنتان فکر نکنید بلکه به سلامتی خودتان نیز بیاندیشید. برای این کار باید نکاتی را در مورد فیزیک بدنتان بدانید! …… اگر قصد چاق شدن دارید مطالعه کتاب چگونه چاق شویم را به شما پیشنهاد می کنیم .

Admin بازدید : 600 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود کتاب الکترونیکی لاغر شو

| پی دی اف |

لاغر شو , دانلود کتاب

این کتاب مخصوص افرادی است که اضافه وزن دارند ویا چاق هستند. چندین رژیم غذایی بسیار خوب که میتواند مقدار زیادی از وزن شما را کم کند، ترفند هایی که در سوزاندن چربی ها بسیار موثر است، علاوه بر این ها انواع گیاهان و ادویه هایی که برای لاغری مناسب است و نحوه استفاده از آنها آموزش داده شده است.

Admin بازدید : 578 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود کتاب شناخت طبیعت انسان از دیدگاه روان‌شناسی

هدف کتاب شناخت طبیعت انسان از دیدگاه روان‌شناسی  آشنا ساختن عموم مردم با اصول روان‌شناسی فردی است. نویسنده توضیح می‌دهد که چگونه رفتار نادرست هر فرد بر آهنگ زندگی اجتماعی و گروهی انسان‌ها تاثیر می‌گذارد.

 

Admin بازدید : 551 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

کمر درد

کمردرد

 

فردی را نمی توان یافت اعم از مرد، زن، پیر، جوان، لاغر یا چاق که فعالیتی سنگین نداشته باشد و در مرحله ای از زندگی به طور یکباره و یا مرحله ای دچار کمردرد نشده باشد. درد کمر با بالا رفتن سن، کار و یا انجام برخی ورزش ها که مناسب بدن نمی باشند افزایش می یابد.

زنان بیش از مردان به کمردرد مبتلا می گردند. لیکن در خانم های مسن و کمتر از ۶۵ سال حدود % ۶۳ دردهای کمری هنگامی بروز می کند که کار دستی یا فعالیت دارند و در % ۳۷ موارد، هنگامی که فرد فعالیتی انجام نمی دهد مشاهده گردیده است.

بلند کردن و یا حمل بار سنگین در حال کشیده، خم شدن تنه به جلو، لرزش و تکان های مداوم علل اصلی ایجاد درد کمر می باشد. همچنین درد کمر در تمام مشاغلی که به نوعی با نیرو و با فشار سر و کار دارند مانند کارگران معدن، افرادی که بار تخلیه می کنند، بناها، کشاورزان، باغ داران، کارگران سنگ فرش و خاک بردار، نجاران، بناهای موزاییک فرش و … بیشتر مشاهده می گردد. به ویژه هنگامی که شروع به کار کردن زودرس و قبل از بیست سالگی می نمایند.

 

خلاصه ای از بخش های این کتاب :

-    تعریف کمردرد

-    علل کمردرد

-    کوفتگی کمر

-    رگ به رگ شدن کمر

-    صدمات ناشی از عملکرد ستون مهره ها

-    اختلالات و بیماری های زنان

-    کمردردهای ناشی از مهارت های ورزشی

-    درمان های رایج به هنگام بروز کمردرد

-    و …

Admin بازدید : 3843 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

قدرت جذبه – برایان تریسی

قدرت جاذبه

بخشهایی از کتاب قدرت جذبه :

با ارزش ترین متاع در دنیا طلا یا الماس نیست جذبه است.

اعتبار شما افکار و صحبت‌های مردم درباره شما در غیابتان با ارزش ترین سرمایه شخصی و حرفه ای شما است.

با جذبه بودن را از خانواده شروع و به تمامی‌افراد گسترش دهید.

برای با جذبه بودن باید به چهره افراد دقت کرد … اشتیاق و صمیمیت از خود نشان داد و دیگران را دوست داشت و اینکه مهم نباشد که آیا دیگران من را دوست دارند یا خیر.

جذبه را باید در خود رشد بدهیم یعنی باید به راهکارهای با جذبه بودن عمل کنیم.

Admin بازدید : 1521 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

چگونه فردی خوش رفتار و اجتماعی باشیم؟

 

چگونه فردی جالب و خوش مشرب باشیم. همه می خواهند که از نظر دیگران خوب و باحال باشند، اما اکثرا نمی توانند. این کار هیچ رمز و رازی ندارد. فقط باید بدانید که چطور باشید ...

برای دانلود مقاله به ادامه مطلب بروید

Admin بازدید : 545 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

آموزش کار با استایل CSS

CSSروشی ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری (مانند نوع قلم، رنگ و اندازه‌ها) بر صفحه‌های وب اند. الگوهای آبشاری از جنس زبان‌های نشانه‌گذاری، با ساختار متن ساده رایانه هستند و درون هرکدام، دستورهایی آبشار مانند و پی‌درپی، برای چگونگی نمایش هر صفحه وب افزوده می‌شود. به گفته‌ای ساده تر، این دستورها روش نشان داده شدن قلم‌ها و اندازه شان، رنگ‌ها و پس زمینه‌ها، روش چیدمان موزاییک‌های دربرگیرنده داده‌ها (دیواره‌ها)، و بسیاری دیگر از عنصرهای ساختار هر صفحه وب را، درون خود جای می‌دهند. بیشترین استفاده‌ای که از این زبان در حال حاضر می‌شود مشخص کردن سبک صفحهٔ وب HTML و XHTML است ولی آن را می‌توان بر هر نوع مستند XML از جمله SVG و XUL  اعمال کرد. نگهداری و تغییر مشخصات  CSS به عهدهٔ کنسرسیوم وب جهانگستر است.

 

Admin بازدید : 448 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بایت 330

ضمیمه بایت روزنامه خراسان چهارشنبه 29 مرداد ماه 93 – شماره 330

 

بایت 330 عنوان ضمیمه ای است که هر هرهفته چهارشنبه در روزنامه خراسان منتشر میشود و جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری های روز دنیا را به خوانندگان خود هدیه میدهد, اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید از اخبار فناوری های روز دنیا خیلی سریع و راحت باخبر شوید, هر هفته این هفته نامه را بخوانید و از آن لذت ببرید, در این هفته نامه به موضوعات مختلفی از جمله بررسی بازیهای هفته, بررسی شرکت های کامپیوتری, معرفی نرم افزار و بررسی سیستم های موبایل, گفتگو با نخبگان کامپیوتری و … می پردازد.

 

 

عناوین ضمیمه بایت 330 : 

- تکنولوژی نسل پنجم تلفن همراه در راه است 

- بازی Risen 3 از دستیابی به موفقیت باز ماند : تکرار ایده های شکست خورده 

- همکاری گوگل با پنج شرکت دیگر برای افزایش سرعت اینترنت در آسیا : سرعتی ده میلیون برابر مودم های کابلی

Admin بازدید : 692 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

پیشگیری از بارداری راهی است که زنان و مردان برای جلوگیری از بچه دار شدن استفاده می نمایند. کاندوم یکی از انواع راههای پیشگیری از بارداری است که نه تنها از بارداری پیشگیری می نماید بلکه می تواند جلوی ابتلای فرد به بیماری های مقاربتی همچون ایدز، هپاتیت و … را بگیرد. کاندوم ها در دونوع اصلی کاندوم های زنانه و کاندوم های مردانه موجود هستند. در این کتاب به بررسی حقایقی درباره کاندوم های زنانه و مردانه می پردازیم.

 

kandoo بازدید : 605 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

کتاب کندو- زیبا و متنوع

 

کتاب شگفت انگیز کندو نسخه دی ماه ۹2 – جاوا و نسخه آزمایشی برای

(اپل و آیفون و تبلت ها و کتابخوانهای الکترونیکی)

گردآورنده: سینا سیدی

کتابی پر محتوا و متنوع
برای همه سنین.
جالب و شگفت انگیز.
با کلی مطالب گوناگون

اگه میخواید معلومات علمی خودتون رو بالا ببرید
و یا ساعت ها سرگرمی داشته باشید.
 اگه میخواید خصوصیات خودتون رو بیشتر بدونید.
اگه میخواید تکنیک های آشپزی رو بدونید.

همه و همه در کندو


دانلود برنامه در ادامه ...

 

Admin بازدید : 774 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

احتمالا اين خاطره در يك روز گرم از فصلي گرم رقم خورده است؛ تابستان با گرماي طاقت فرسايش، مي‌تواند با تشنگي ضميمه شود و فصلي غيرقابل تحمل را ايجاد كند. گرماي هوا باعث از دست رفتن بيشتر آب بدن شده و ....

Admin بازدید : 655 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

وهابیت از منظر عقل و شرع کتابی است جامع در شناخت فرقه‌ی وهابیت که از پیدایش آن آغاز و به بیان اعتقادات و تاریخ آنان پرداخته است. این کتاب در بخشی از خود دیدگاه عالمان و مراجع شیعه را درباره این گروه جای داده و در فصلی دیگر برخی از جنبشهای و جنایات آنان در جهان اسلام را به بیان نشسته است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 882
  • بازدید ماه : 3,308
  • بازدید سال : 27,011
  • بازدید کلی : 1,042,264
  • کدهای اختصاصی
    قالب رزبلاگ